Srednjoškolski znanstveni genij Ben Cooper na internetu osvoji kompjutoriziranu "Pametnu kuću" koja bi trebala sve olakšati. No umjesto toga, život mu postane kompliciraniji no ikad.
Srednjoškolski genijalac Ben Cooper osvaja kompjuteriziranu pametnu kuću osmišljenu da svima olakša život, no ubrzo otkriva da je sve postalo samo još kompliciranije. Kada Ben pokuša sabotirati ljubavni život svog oca udovca, pametna kuća preuzima identitet virtualne majke. Ona ne samo da postaje posesivna prema Cooperima, već se pretvara u PAT (osobnu primijenjenu tehnologiju), majku izvan kontrole "kakve nema". Ben se sada mora nadmudriti s PAT i jednom zauvijek nadvladati pametnu kuću.