Wedding Season
Beznadni romantičar Stefan upoznaje karizmatičnu Katie. Iako je zaručena za sina moćnog tajkuna, tijekom ljeta punog vjenčanja upuštaju se u burnu aferu. Ubrzo se nađu u bijegu pred zakonom jer je Katie glavna osumnjičenica za šokantan zločin. Dok pokušavaju sprati ljagu sa svojih imena, moraju umaknuti policiji, organiziranim kriminalcima i vlastitim kompliciranim osjećajima. Hoće li uspjeti?
Kad na dan vjenčanja optuže ženu koju voli za ubojstvo, Stefan se prisjeća kako su se upoznali.
Stefan upada na Katienu zaručničku proslavu. U sadašnjosti traže odgovore u Škotskom visočju.
Stefan je opet uhićen. Njegova sjećanja na vjenčanje Anila i Leile mogla bi kriti ključne tragove.
Katie i Stefan ubacuju se na vjenčanje u Teksasu kako bi pravog ubojicu priveli pravdi.