Playing for the Mob
Što se dogodi kad spojite "Dobre momke" i sveučilišnu košarku? Dobijete "Igru za mafiju", priču o tome kako je mafijaš Henry Hill, kojeg je u klasiku Martina Scorsesea iz 1990. glumio Ray Liotta, pomogao organizirati namještanje košarkaških utakmica Boston Collegea u sezoni 1978./79. Detalji tog skandala s namještanjem razlike u koševima prvi put izlaze na vidjelo kroz svjedočanstva igrača, federalnih istražitelja i samih namještača, uključujući Hilla, koji je umro nedugo nakon intervjua. Iako je radnja smještena u naizgled zlatni svijet sveučilišne košarke, baš kao i "Dobri momci", ovo je priča o pohlepi, izdaji i svođenju računa. Na kraju, obje priče nose istu poruku: kad je u igri toliki novac, ne možeš vjerovati nikome.