D3: THE MIGHTY DUCKS
Emilio Estevez i originalne Patke vraćaju se u ovoj brzoj komediji! Nakon što Patke osvoje stipendije za snobovsku privatnu školu, trener Bombay (Estevez) objavljuje da odlazi. Ubrzo nakon dolaska na Akademiju Eden Hall, nasljeđuju novog trenera koji se ispostavlja kao njihova najgora noćna mora kada Charlieju Conwayu (Joshua Jackson) oduzme kapetansku poziciju! Zatim, s stipendijama na kocki, suočavaju se sa svojim najtežim suparnikom -- deseterostrukim prvacima!