Odrastanje, Sport
Iako je slijep, Jace Newfield ne dopušta da mu išta stane na put. Kad se s obitelji preseli iz New Yorka na Srednji zapad, počinje se baviti hrvanjem kako bi se uklopio u novu školu.
Iako je slijep, Jace Newfield ne dopušta da mu išta stane na put. Kad se s obitelji preseli iz New Yorka na Srednji zapad, mora se uklopiti u novu školu. Osim prilagodbe na novo mjesto, Jace se mora naučiti snalaziti u novoj kući i školi, istovremeno se boreći za svoju neovisnost. Uskoro se počinje baviti hrvanjem te uz pomoć učitelja nastoji usavršiti svoje vještine i odvesti ekipu na prvenstvo.