Dexter Riley (Kurt Russell) zgodan je, ali smotan student Medfield Collegea koji slučajno postane Računalo Koje Previše Zna kad se od ne odviše pametnog studenta pretvori u genijalca nakon električne nezgode s računalom. Kockari, gangsteri i pohlepni dekani sveučilišta bore se za njegov računalni mozak, posebice kad Dexter nonšalantno krene otkrivati tajne organizacije!