Marvel Comics X-Men
U Marvelovu svemiru mutanti, ljudi s urođenim supermoćima, meta su progona čovječanstva ispunjenog mržnjom i strahom. Jedino utočište pruža im Akademija za nadarenu djecu profesora Xaviera.