Fantastic Four (1994)
Tijekom preranog svemirskog leta, Reed Richards, Sue i Johnny Storm te pilot Ben Grimm izloženi su golemoj kozmičkoj radijaciji. Nakon što se jedva uspiju sigurno vratiti na Zemlju, četvorka otkriva da su stekli nevjerojatne supermoći. Odlučuju iskoristiti svoje nove sposobnosti kako bi pomogli čovječanstvu i postaju Fantastična četvorka. Njihova je misija zaštititi Zemlju od opasnosti poput latverijskog kralja Dr. Dooma i proždirača planeta Galactusa.