Komedija, Animacija
Doug Funnie i prijatelji u šumi izvan grada otkrivaju "čudovište" Hermana Melvillea. No ispostavi se da je Herman zapravo dobrodušan i nimalo strašan. Taman kad se sprijatelje, počnu ih proganjati zlikovci koji žele uhvatiti Hermana za svoje mračne ciljeve. Uza sve to, bliži se školski ples, a Doug se za naklonost Patti Mayonnaise mora boriti s umišljenim osmašem Guyem Grahamorom. Hoće li Doug uspjeti spasiti čudovište i odvesti Patti na ples za Valentinovo?