Bonkers
Bonkers T. Ris zvijezda je crtića čija slava blijedi. Nakon što dobije otkaz u studiju, slučajno dobiva priliku raditi za losanđelesku policiju. U timu s mrzovoljnim detektivom Luckyjem Piquelom, Bonkers postaje prvi crtani policajac. Zajedno se bore protiv ljudskih i crtanih zlikovaca kako bi Hollywood ostao siguran.