Hatching Pete
Tko je zapravo Pile, maskota škole Brewster? To je glavna zagonetka filma "Hatching Pete" s vašim omiljenim zvijezdama Disney Channela. Cleatus (Mitchel Musso) alergičan je na kostim pa nagovori najboljeg prijatelja Petea (Jason Dolley) da ga potajno zamijeni. Iako je Pete inače sramežljiv, u kostimu je urnebesno smiješan. Kad Pile postane velika zvijezda, a usto i magnet za cure, Pete mora odlučiti hoće li napokon izaći iz svoje ljušture.