Dokumentarne serije, Zločini
Temeljena na istoimenom bestseleru New York Timesa, ova četverodijelna dokumentarna serija prati potragu jednog čovjeka za ocem koji ga je napustio. No umjesto odgovora, otkriva nešto stravično: vjeruje da je njegov otac zloglasni ubojica Zodijak.