Are You My First?
U ovom revolucionarnom novom dejting eksperimentu najveća i najzgodnija dosad okupljena grupa djevica traži intimnost, ljubav, a možda i svoje prvo iskustvo u tropskom raju stvorenom samo za njih. Po prvi put mogu slobodno istraživati povezanost bez osuđivanja, što ovim seksi mladim samcima omogućuje da se upuste u strastveno, ali i dirljivo putovanje puno romantičnih spojeva, izazova koji sve otkrivaju i novih simpatija u potrazi za onom pravom osobom. Tko će pronaći tu posebnu osobu? A tko će se vratiti kući napaljen, frustriran i slomljena srca?