Dirty Talk: When Daytime Talk Shows Ruled TV
Poslušajte iskrene, nikad ispričane priče voditelja, producenata i insajdera koji su oblikovali svijet talk showova. Stručna analiza otkriva zašto su milijuni bili prikovani uz ekrane i zašto su gosti bili spremni bez srama podijeliti sve na nacionalnoj televiziji. "Prljavi razgovori" prate evoluciju dnevnog formata, od utjecaja sapunica i kvizova do nemilosrdne borbe za gledanost, i donose nove ispovijesti tvoraca i ikona žanra.