My Home Hero (Live Action)
Miran obiteljski život skromnog uredskog službenika Tetsua Tosua naglo se prekida na njegov 47. rođendan. Kako bi zaštitio obitelj, donosi tešku odluku zbog koje ga počinje progoniti opasna banda. Ovaj obični otac nema izbora – mora se suočiti s mračnim podzemljem.
Miran obiteljski život Tetsua Tosua završava kada je prisiljen donijeti sudbonosnu odluku.
Kriminalna organizacija vreba Reiku. Hoće li Tetsuo uspjeti zaštititi svoju obitelj?
Kasen iskušava određenu strategiju, a Tetsuo susreće upravo osobu koju treba izbjegavati.
Tetsuo pokušava Kyoichiju smjestiti Nobutovo ubojstvo, ali Kyoichi se ušulja u dom obitelji Tosu.
Tetsuo dijeli posljednju večeru sa svojim neprijateljem, a rok za pronalazak Nobuta se bliži.