A Town Without Seasons
Hansuke i njegova mačka dolaze u privremeno naselje koje još uvijek postoji, dvanaest godina nakon velike katastrofe poznate kao Ono Nešto. On o životima stanara izvještava sumnjivog čovjeka. Ovo je priča o Hansukeu i otkačenim, osebujnim stanovnicima.
Potpuno bez nade, Shinsuke Tanaka, poznat i kao Shorts Hansuke, dolazi sa svojom mačkom Torom u privremeno naselje koje i dalje postoji, dvanaest godina nakon velike katastrofe poznate kao Ono Nešto. Njegov je zadatak izvještavati sumnjivog Mikimota o životima stanara, a baš svaki od njih je osebujni čudak: Roku-chan, vozač nevidljivog vlaka; beskućnici otac i sin koji sanjare o gradnji vile; otac brojne djece oženjen pop-idolom koja je došla u posjet žrtvama; dva pijana bračna para u vječnoj svađi i mlada djevojka Ganmodoki, koja u tišini doma marljivo izrađuje maske.
Hansuke sa svojom mačkom stiže u privremeno naselje i upoznaje Roku-chana, zaluđenog vlakovima.
Kako nema vijesti za Mikimota, Hansuke piše o svojoj mački, a onda primijeti oca i sina beskućnike.
Otac i sin beskućnici pričaju o svom idealnom domu, a dječak odlazi nabaviti hranu.
Tatsuyi je život dozlogrdio. Odlazi na partiju shogija s Tanbom, koji ima neočekivan prijedlog.