Tomorrow, I'll Be Someone's Girlfriend
Yuki, Rina, Aya, Moe, Yua, Runa i Emi sedam su žena sa sirovim i modernim pogledima na ljubav, prijateljstvo i sreću. Opterećene vlastitim kompleksima i osjećajima, svaka se bori pronaći svoj put u svijetu.
Yuki zarađuje kao djevojka za najam. Rina utapa samoću u muškarcima. Aya neprestano ide pod nož. Moe fura svoj film i ne obazire se na druge. Yua živi za trenutak u četvrti noćnog života. Runa radi u salonu i vjeruje samo u novac. Emi je u četrdesetima i život povjerava gatanju. Svaka je opterećena kompleksima, brigama i osjećajima. Njihova borba za snalaženjem u svijetu izaziva duboko suosjećanje.