Tiger Cruise
Maddie Dolan dosta je života kćeri mornara i odluči nagovoriti oca da napusti vojnu karijeru. Priliku vidi u Operaciji Tigar, tjednu koji obitelji provode s mornarima na brodu. No njezin plan prekida 11. rujna. Maddie tada iz prve ruke vidi očevu hrabrost, čast i predanost, ne samo domovini nego i njoj.