Akcija i avantura, Odrastanje
Michael želi bratiću sa sela priuštiti provod života na luksuznoj jahti, no otkrije da je unajmljena jahta zapravo trošna ribarica. Kad ih napadnu suvremeni gusari, dečki i kapetan prisiljeni su skočiti s broda i završe nasukani na otoku. Hoće li udružiti snage kako bi se vratili kući?
Michael i njegov rođak unajmljuju jahtu za prvoklasno krstarenje Australijom, no iluzija puca kad shvate da je "jahta" zapravo oronula ribarica. Stvari se dodatno pogoršaju kad ih počnu proganjati suvremeni gusari, zbog čega su prisiljeni pobjeći s kapetanom. Nasukani na otoku bez ikakve udobnosti, troje brodolomaca mora surađivati kako bi preživjeli i bili spašeni.