U regiji kojom hara krijumčarenje, devet moćnih kriminalaca sastaje se pod zaštitom cijenjene udovice. Njihov pakt održava mir na teritoriju, no sve se mijenja kad jednog od njih uhite. To je nemoguće bez izdaje, što znači da je krtica među njima. Ovi živopisni kriminalci moraju pronaći izdajicu prije nego što svi padnu, jedan po jedan. Usred kaosa, mladi pripravnik Wilson, slučajni svjedok, shvaća da je prekasno. I on je sada dio igre.