Mr. & Mrs. Murder
Naizgled savršeni životi četvero bliskih prijatelja raspadnu se nakon što jedan od njih nestane u lovu. Gotovo 20 godina kasnije istina izlazi na vidjelo, a posljedice su razorne.
Kathy dolazi do zapanjujućeg otkrića. Šokantno uhićenje dovodi do stravičnog priznanja.