Million Dollar Duck, The
Istraživač i profesor Albert Dooley (Dean Jones) zaglavio je s neplaćenim računima i ne odviše pametnom laboratorijskom patkom. No obična ptica postaje izvanredna nakon izlaganja zračenju te počne nositi zlatna jaja. Unovčavanje novog bogatstva pokaže se golemim problemom kad tajna izađe na vidjelo te prijatelji, susjedi i vladini ljudi kreću u pohod da uhvate tu rijetku pticu.