ADVENTURES OF HUCK FINN, THE
Nestašni mladić Huckleberry Finn bježi od kuće i s odbjeglim robom putuje niz rijeku Mississippi. Film je snimljen prema velikoj pustolovini Marka Twaina, punoj neobičnih likova i životnih pouka.