Barbara Walters Tell Me Everything
Kroz rijetke arhivske snimke i iskrene intervjue, Barbara Walters nudi intiman pogled na svoju revolucionarnu karijeru i osobne borbe.
Uz rijetke arhivske snimke i kadrove iza kulisa najpoznatijih intervjua, Barbara Walters pruža intiman uvid u svoj život, karijeru i izazove s kojima se suočila kao žena u muškom svijetu. Što njezina pitanja otkrivaju o njezinim vlastitim borbama? Kroz osobne anegdote, Walters se prisjeća prijelomnih trenutaka i priča koje stoje iza njezinih legendarnih intervjua. Promišlja i o visokoj cijeni slave te nasljeđu kojim je željela nadahnuti druge.