Explorer: Lost in the Arctic
Pokušaj rješavanja jedne od najvećih zagonetki u povijesti istraživanja: potraga za izgubljenom grobnicom legendarnog arktičkog istraživača Johna Franklina.
Sir John Franklin isplovio je iz Engleske 1845. s dva broda i 129 članova posade kako bi prvi prošao Sjeverozapadnim prolazom, novim trgovačkim putem preko vrha svijeta. Franklinovi su brodovi nestali bez traga. Sada tim istraživača pokušava riješiti misterij prateći Franklinovu rutu u potrazi za njegovom davno izgubljenom grobnicom.