Lance
Kroz opsežne intervjue s Lanceom Armstrongom, ovaj dvodijelni, četverosatni film donosi priču o njegovu životu. Pratimo uspon mladog biciklista iz Teksasa do statusa superzvijezde, njegovu mučnu borbu s rakom testisa i oporavak. Postaje svjetska ikona sa sedam uzastopnih pobjeda na Tour de Franceu, a zatim slijedi golemi pad nakon razotkrivanja u jednom od najvećih dopinških skandala u povijesti.
Priznata redateljica Marina Zenovich donosi LANCE, fascinantnu i sveobuhvatnu kroniku jednog od najinspirativnijih, a potom i najozloglašenijih sportaša svih vremena. Kroz opsežne intervjue s Lanceom Armstrongom, ovaj dvodijelni film prati priču o biciklističkom usponu mlade superzvijezde iz Teksasa, njegovoj mučnoj borbi s rakom testisa, oporavku i pretvaranju u globalnu ikonu sa sedam uzastopnih pobjeda na Tour de Franceu. Zatim slijedi njegov golemi pad nakon razotkrivanja u jednom od najvećih dopinških skandala u povijesti. O njegovoj priči govore Armstrong, ali i njegovi timski kolege, prijatelji, suparnici i novinari. Rezultat je fascinantna studija karaktera koja bilježi jedinstveno poglavlje sportske povijesti i prepušta publici da sama donese sud o brojnim stranama ove složene priče.
Priča o usponu i padu Lancea Armstronga jedna je od najdramatičnijih u povijesti sporta.