Keluarga Cemara the Series
Ima želi na pjevačko natjecanje, no majka joj brani. Geng Kampung pomaže joj ostvariti san.
Rindu prima darove i iznenađenja od tajnog obožavatelja, što dovodi do nesporazuma.
Rindu želi postati predsjednica učeničkog vijeća, no ta ambicija stvara probleme.
Pobjeda je blizu. Euis i njezino društvo uplaše se Euisinih starih prijatelja iz Džakarte.