Kada Kyle izgubi svoj zlatni privjesak s loncem zlata, otkriva da je i sam dijelom vilenjak. Mora pronaći lopova koji mu je uzeo privjesak prije nego što zavlada svim vilenjacima. Usput Kyle otkriva da je sam kovač svoje sreće.
Kyle se oduvijek oslanjao na svoj zlatni privjesak koji mu donosi sreću. No kad ga izgubi, otkriva nevjerojatnu istinu o sebi: on je dijelom leprekon! Sada kreće u utrku s vremenom kako bi pobijedio karizmatičnog lopova koji mu je ukrao privjesak prije nego što on zavlada svim leprekonima. Kyle usput uči da je sposoban sam stvarati svoju sreću.