Tell Me That You Love Me
Umjetnik Cha Jinwoo izgubio je sluh još kao dijete i navikao se na samoću. Jednog dana u njegov tihi svijet ulazi nadobudna glumica Jung Moeun. Ova opuštajuća klasična melodrama govori o ljubavi i komunikaciji dvoje ljudi koji govore rukama, a slušaju srcem.
"Budući da ne čujem korake ljudi koji mi prilaze, uvijek držim sigurnu udaljenost kako se nitko ne bi ozlijedio."
"Otkad sam te upoznala, shvatila sam da postoji mnogo načina za izražavanje osjećaja, čak i ako ne možeš govoriti ili vidjeti."