Bad Boys
Rijetko koja momčad u povijesti sporta izaziva takvu buru osjećaja kao Detroit Pistonsi s kraja 80-ih i početka 90-ih.
Malo koja momčad u povijesti sporta izaziva toliko oprečnih osjećaja kao Detroit Pistonsi s kraja 80-ih i početka 90-ih. Njihova dva naslova prvaka 1989. i 1990., osvojena između dominacije Lakersa i Celticsa te vladavine Bullsa, često se smatraju tek prijelaznim razdobljem u povijesti NBA lige, a ne dinamičnom erom za sebe. No svatko tko je iskusio "Zločeste dečke" na djelu zna da su itekako ostavili vlastiti pečat, kako u ligi, tako i u američkoj popularnoj kulturi.