Private Practice
Liječnici klinike Seaside Health and Wellness bave se pacijentima čiji slučajevi često pokreću moralne i etičke dileme. Na poslu se možda ne slažu, no na kraju dana najbolji su prijatelji.
Liječnici klinike Seaside bave se najtežim slučajevima, a medicinski problemi njihovih pacijenata često otvaraju moralne i etičke dileme. Iako se na poslu često sukobljavaju i privatni im životi dodatno kompliciraju stvari, na kraju su ipak najbolji prijatelji koji se uvijek mogu osloniti jedni na druge. Dr. Addison Montgomery vrhunska je neonatalna kirurginja, dr. Sam Bennett je internist, a dr. Jake Reilly specijalist za plodnost. Psihijatri su dr. Violet Turner i dr. Sheldon Wallace, dok je dr. Amelia Shepherd neurokirurginja. Dr. Charlotte King radi kao seksologinja u klinici, no glavna joj je dužnost ona ravnateljice bolnice St. Ambrose. Udana je za kolegu pedijatra, dr. Coopera Freedmana.