Rosewood
Najbolji privatni patolog u Miamiju u svom ultramodernom laboratoriju obavlja obdukcije i otkriva tragove koje policija ne vidi.
Dr. Beaumont Rosewood, Jr. najbolji je privatni patolog u gradu. Briljantan, karizmatičan i nevjerojatno kul, udružuje se s beskompromisnom detektivkom Annalise Villa kako bi otkrili tragove koje nitko drugi ne vidi i pomogli policiji Miamija riješiti najzahtjevnije slučajeve.