Body of Proof
Dr. Megan Hunt sudska je patologinja policije u Philadelphiji. Dok se bori s problemima u privatnom životu, prkosi policijskom protokolu kako bi zločince privela pravdi, a žrtvama i njihovim obiteljima donijela mir.