Justin Morgan Had a Horse
Godine su nakon Američkog rata za neovisnost. Učitelj Justin Morgan za otplatu starog duga dobiva dva ždrijepca. Mlađi od njih izraste u malenog, ali snažnog konja koji će postati začetnik slavne pasmine Morgan. Nadahnuto dječjim povijesnim romanom.