Nesposobni tim "California Atoms" tavori na dnu Nacionalne nogometne lige. U momčad stiže novi član: mazga koja loptu ispucava 100 jardi s ubojitom preciznošću.
Uz komičarske legende kao što su Don Knotts i Tim Conway, ovaj je klasik pun pogodak! Nogometna momčad California Atoms stalno gubi utakmice. Sve se mijenja kad unovače novog igrača – mazgu Gusa. Gus je, naime, nevjerojatan pucač koji s lakoćom zabija golove s udaljenosti od 100 jardi! I baš kad se Atomsi napokon počnu rješavati gubitničkog niza, zločinci pokušaju oteti njihovu novu zvijezdu.