ROOKIE, THE
Ozljeda ga je spriječila da zaigra u prvoj ligi, no kao srednjoškolski trener bejzbola dobiva drugu priliku. Pristaje na probu za profesionalce, ali samo ako njegova vječno gubitnička ekipa osvoji okružno prvenstvo.
Srednjoškolski trener Jim Morris (Dennis Quaid) mislio je da je njegov san gotov. Imao je priliku zaigrati bejzbol, no ozljeda ramena prekinula mu je karijeru prije nego što je dospio u prvu ligu. Godine 1999. okladi se sa svojim timom vječnih gubitnika: ako osvoje okružno prvenstvo, Jim, koji baca loptu brzinom od 158 km/h, prijavit će se na probu za prvu ligu. Tim od dna stigne do vrha, a Jim kreće na put da postane najstariji novak u prvoj ligi.