Čudo
Prepun hokejaške akcije i napetosti film "Čudo" inspirativna je istinita priča o jednom od najvećih trenutaka u povijesti sporta: veličanstvene pobjede američke hokejaške ekipe nad SSSR-om na Olimpijskim igrama 1980. godine. Kurt Russell maestralno je odigrao ulogu trenera Herba Brooksa koji je imao nemoguć san: pobijediti naizgled nepobjedive Sovjete u njihovoj igri. Počeo je s 26 neposlušnih mladića i od njih 20 stvorio ekipu koja je postigla nemoguće i u nadi ujedinila naciju.