Morski psi izbliza s Bertiejem Gregoryjem
Bertie je u južnoj Africi na najodvažnijem zadatku dosad: bez zaštitnog kaveza snimat će velike bijele psine dok love u plićaku.
Bertie odlazi u južnu Afriku na najodvažniji zadatak dosad. Tamošnje divlje vode okupljalište su jednog od najpoznatijih i najstrašnijih grabežljivaca, velike bijele psine. Bertie će roniti u plićaku bez kaveza i pokušati snimiti te goleme morske pse kako love tuljane. Ući će u njihov svijet i otkriti s kojim se izazovima suočavaju u svijetu koji se naglo mijenja.