Dear Killer Nannies
Juampi, sin Pabla Escobara, ima neobično djetinjstvo: čuvaju ga plaćeni ubojice. Idealizira oca smatrajući ga dobrotvorom, no odrastanjem otkriva da je on zapravo kriminalac. S godinama se mora suočiti s teretom svog prezimena i odlučiti hoće li nastaviti obiteljsko nasljeđe ili početi život ispočetka.
Juampi je usamljen dječak koji odrasta u luksuzu. Svojeg oca smatra najskromnijim dobrotvorom u Medellínu, a zbog obiteljskog bogatstva žive s tjelohraniteljima koji su mu ujedno i prijatelji za igru. No, taj se idealni svijet ruši kad sazna da su njegove voljene "dadilje" zapravo plaćeni ubojice, a njegov otac, Pablo Escobar, najozloglašeniji i najtraženiji narkobos na svijetu. Ovo je priča o dječaku koji gubi nevinost naslijedivši rat koji nije njegov. Stigma prezimena pretvorit će mu život u utrku sa smrću. Juan Pablo Escobar u prvom licu pripovijeda kako je bilo odrastati unutar medelinskog kartela, najmoćnijeg kriminalnog carstva svojeg doba.
Juampi odrasta u luksuzu i nasilju, a odgajaju ga plaćeni ubojice Pabla Escobara.
Unatoč izgnanstvu, prezime Escobar postaje pretežak teret za Juana Pabla i njegovu obitelj.