Moana 2 (Sing-Along Version)
Pjevajte s Vaianom i Mauijem uz tekstove na ekranu dok se ponovno ujedinjuju u epskom animiranom mjuziklu studija Walt Disney Animation Studios, "Vaiana 2". Pridružite im se na novom, velikom putovanju ispunjenom fantastičnim novim pjesmama kao što su "Can I Get A Chee Hoo?", "We’re Back" i "Beyond".