A Very Jonas Christmas Movie
Nakon velikog koncerta u Londonu kojim završavaju turneju, braća Jonas žele samo jedno: vratiti se kući na vrijeme za Božić. No Kevina, Joea i Nicka čeka niz propuštenih letova i sve većih prepreka koje će staviti njihov bratski odnos na kušnju. Sva se trojica ujedno bore sa svojim ulogama u bendu: Kevin želi isprobati nešto novo, Joe se ponovno povezuje s osobom iz prošlosti, a Nick osjeća teret odgovornosti. Dok se na putu kući suočavaju s neuspjehom za neuspjehom, braća uče kako probuditi božićni duh i ponovno se zbližiti u ovom obiteljskom filmu koji donosi potpuno nove originalne pjesme i posebne goste iz svijeta slavnih.