JONAS
Kevin, Joe i Nick svjetske su rock-zvijezde koje pokušavaju živjeti kao obični srednjoškolci. Naravno, njihov je život sve samo ne običan. Iako je većina učenika navikla na njihovu slavu, neki, poput energične i pomalo otkačene Macy, i dalje vrište čim ih ugledaju.
Kevin, Joe i Nick svjetski su poznate rock zvijezde koje pokušavaju voditi normalan život srednjoškolaca. Naravno, njihov život sve je samo ne običan. Iako je većina škole navikla na njihovu slavu, neki, poput energične i otkačene Macy, i dalje vrište čim ih ugledaju. Tijekom dana nose školske uniforme, no njihova prijateljica i stilistica Stella brine se da imaju odjeću otpornu na nasrtljive obožavatelje. Izvan škole se maskiraju kako bi izbjegli gužve i žive u luksuznom stanu sa svojim zabavnim ocem i menadžerom Tomom. Unatoč slavi, dečki se suočavaju sa svakodnevnim problemima. Iako se međusobno zadirkuju, uvijek su tu jedan za drugoga, a nađu vremena i da zapjevaju pokoju pjesmu.
Vanessa poziva Shirakija, slavnog sushi kuhara, da kuha za nju, Joea, Stellu i Bena.
Snimanje filma "Zauvijek travanj" je pri kraju, a Mona Joeu nudi glavnu ulogu u nastavku.