Ratovi zvijezda: Carstvo uzvraća udarac
Nakon što Carstvo napadne njihovu bazu na ledenom planetu Hothu, Pobunjenici se raspršuju. Dok Hana Sola i princezu Leiju progone carske snage, Luke trenira s majstorom Yodom. Uskoro će se morati suočiti s Darthom Vaderom i otkriti šokantnu istinu o svojoj prošlosti.
Nakon uništenja Zvijezde smrti, Carstvo pokreće nemilosrdan progon Pobunjenika i napada njihovu bazu na Hothu. Dok Hana Sola i princezu Leiju progone carske snage diljem galaksije, Luke Skywalker odlazi na Dagobah kako bi učio od legendarnog majstora Yode. No Darth Vader namamljuje ga u zamku u Lebdećem gradu na Bespinu, gdje će ga dočekati otkriće koje će zauvijek promijeniti njegovu sudbinu.