Ratovi zvijezda: Nova nada
U filmu "Ratovi zvijezda IV: Nova nada" mladi Luke Skywalker napušta svoj miran život na Tatooineu nakon što presretne poruku u pomoć princeze Leije. Uz legendarnog Jedija Obi-Wana Kenobija kreće u opasnu misiju spašavanja princeze i prvi put staje nasuprot moćnom Galaktičkom Carstvu i Darthu Vaderu.