Ratovi zvijezda: Klonovi napadaju
Kada Jedi pripravnik Anakin Skywalker dobije zadatak štititi senatoricu Padmé Amidalu, zaljubljuje se u nju, ali istodobno sve više podliježe utjecaju mračne strane Sile. U međuvremenu Obi-Wan Kenobi otkriva tajnu vojsku klonova, a galaksija se približava Ratovima klonova.
Deset godina nakon invazije na Naboo, galaksija se nalazi na rubu građanskog rata. Pod vodstvom odbjeglog Jedija grofa Dookua, tisuće zvjezdanih sustava prijete otcjepljenjem od Galaktičke Republike. Nakon pokušaja atentata na senatoricu Padmé Amidalu, bivšu kraljicu Nabooa, mladi Jedi Anakin Skywalker dobiva zadatak štititi je. Dok se između njih rađa zabranjena ljubav, Anakina sve snažnije privlači mračna strana Sile. U međuvremenu Obi-Wan Kenobi otkriva tajnu vojsku klonova, a galaksija nezaustavljivo klizi prema Ratovima klonova.