Go Figure
Četrnaestogodišnja KATELIN KINGSFORD cijeli je život posvetila natjecateljskom svijetu umjetničkog klizanja. Kad joj slavna ruska trenerica NATAŠA GOBERMAN ponudi životnu priliku za trening na svojoj privatnoj akademiji, Katelin je spremna na sve. No postoji kvaka: kako bi dobila jedinu dostupnu stipendiju, mora se pridružiti ženskoj hokejaškoj ekipi. Svoju strast prema klizanju mora skrivati od suigračica koje se rugaju "pirueticama". Hoće li se elegantna Katelin snaći u grubom svijetu hokeja?