Duhovi tame
Mit o strašnome “wendigu” šokantno oživljava u ovom grozomornom trileru strave. Kad učiteljica iz malog mjesta u Oregonu (Keri Russell) i njen brat (Jesse Plemons), mjesni šerif, pokušaju pomoći izmučenom dječaku koji posjeduje čudnu tajnu, posljedice su stravičnije no što su i zamisliti mogli.
Cijenjeni producent filmova fantastike Guillermo del Toro i redatelj Scott Cooper donose ovaj triler strave pun nespokoja čiji scenarij potpisuju C. Henry Chaisson, Nick Antosca i Cooper. U DUHOVIMA TAME učiteljica osnovne škole iz malog mjesta u Oregonu Julia Meadows (Keri Russell) zapazi da nešto nije u redu s njenim učenikom Lucasom. On je povučen samotnjak, a na molbu da se priključi zadacima iz pripovijedanja i crtanja on donese nelagodne radove o mitskim zvijerima nadahnutim mjesnom predajom. Zabrinuta Julia pokuša doznati više o Lucasovom životu kod kuće. Kad se učini da živi u teškim uvjetima, Julia i njen brat Paul (Jesse Plemons), mjesni šerif, počnu istraživati dalje i naposljetku doznaju da Lucas gaji opasnu tajnu. Kad napokon doznaju cijelu istinu o Lucasovoj obitelji, u radnji dođe do stravičnog obrata. Majstoru žanra del Toru pridružuju se producenti David S. Goyer i J. Miles Dale, dok su Jim Rowe, Nick Antosca i Kevin Turen izvršni producenti. Graham Greene, Scott Haze, Rory Cochrane i Amy Madigan također nastupaju u ovoj jezovitoj priči koja spaja drevnu stravu s neutaživom ljudskom pohlepom i njenim suvremenim ishodima siromaštva, ovisnosti i uništenja okoliša.