Miki, Paško i Šiljo: Tri mušketira
U ovoj animiranoj glazbenoj verziji pustolovne priče pojavljuju se tri najbolja prijatelja, Miki, Paško i Šiljo, kao obični čistači s velikim snovima o tome da postanu mušketiri. Životi im se preokrenu kad ih Drvenonogi Pete, kapetan mušketira, i njegov zlokobni poručnik Clarabelle iskoriste u kukavičkoj zavjeri da se riješe kraljevstva princeze Mini, jedine mišice koja Peteu stoji na putu do prijestolja. Iako ne izgledaju kao junaci, Miki, Paško i Šiljo imaju iznenađenje za Petea. Osnaženi timskim radom i prijateljstvom ubrzo shvaćaju da, ako se udruže, mogu postići sve.