Drain the Sunken Pirate City
Ispod voda jamajkanske luke Kingston leže ruševine najvećeg gusarskog grada svih vremena, Port Royala. Nakon što su ga 7. lipnja 1692. uništili potres i tsunami, arheolog dr. Jon Henderson najnovijom tehnologijom po prvi put otkriva pune razmjere potonulog grada od 13 hektara.