Mufasa: The Lion King Sing-Along
Zapjevajte dok se otkriva epska priča o voljenom kralju Ponosne Zemlje. Zabavite se uz pjesmu "Oduvijek sam želio brata" s Mufasom i Takom. Pokažite svoju zločestu stranu s Kirosom u pjesmi "Bye Bye". Pridružite se Rafikiju na putovanju uz pjesmu "Idemo zajedno". I otkrijte ljepotu pjesme "Milele" s Afijom i Masegom. Pratite tekstove na ekranu i pjevajte ove i druge pjesme u karaoke verziji filma "Mufasa: Kralj lavova".